הרב אליהו: "השמאל נוהג בחוסר אחריות"

    אסתי פלד No Comments on הרב אליהו: "השמאל נוהג בחוסר אחריות"

    הרב שמואל אליהו בשיחה עם 'קול חי': "קשה מאוד לשמוע את הריכוכים האלה. אבל כנראה שהם מפחדים מקרע בעם, לקראת הרמדאן במיוחד. הצד שכנגד נוהג בחוסר אחריות והם מרגישים סכנה גדולה"

    צילום: Olivier Fitoussi/Flash90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רבה של העיר צפת וחבר מועצת הרבנות הראשית לישראל, הרב שמואל אליהו, שוחח הערב (שני) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית, על ריכוך הרפורמה המשפטית. "ליבנו נקרע בסיפור הזה. קשה מאוד לשמוע את הריכוכים האלה. אבל כנראה שהם מפחדים מקרע בעם, לקראת הרמדאן במיוחד. הצד שכנגד נוהג בחוסר אחריות והם מרגישים סכנה גדולה. האנשים שפונו מגוף קטיף אלה אנשים אחראים שלא פיזרו איומים, האנשים מנגד לצערי הם לא כך".

    "נכון שהם (המפגינים) באמת משתמשים בכלים לא לגיטימיים", הוסיף הרב אליהו. "אבל אני מקווה שיעבירו את רוב רובה של הרפורמה, וזה כן תהיה תוצאה של שלטון הימין. בלחץ נכון גם יכניעו את המשטרה שתהיה שוויונית. נכון להיום היא נוקטת מדיניות איפה ואיפה. זה חמור מאוד. כששאלו את לפיד על כך הוא אמר 'זה אנשים אחרים'. וזה מזעזע".

    עוד אמר הרב: "לדעתי היו צריכים לפטר את כל 15 השופטים בעליון שכולם הביאו אחד את השני. אבל אלה כנראה חלומות גבוהים מדי. גם אם הרפורמה תעבור ימנו רק 4 מתוך 15".



    0 תגובות